Περί πανεπιστημίων

Προσωπικές απόψεις για το θέμα

Θα ξεκινήσω με μια πολύ γενική παραδοχή που βρίσκει εφαρμογή σε όλα τα θέματα που θα θίξω. Σε πολλά ζητήματα φαίνεται ότι οι φοιτητικές παρατάξεις και η ΠΟΣΔΕΠ ταυτίζονται. Ένα από αυτά είναι η γενικότερη θεώρηση τους στα προβλήματα. Αμφότεροι, αντί να προτείνουν βελτιώσεις στον Χ νόμο, λένε ένα ισοπεδωτικό όχι και τέλος. Τρανό παράδειγμα οι εξετάσεις για ειδικότητα των φοιτητών ιατρικής, θέμα που με καίει, όπως αντιλαμβάνεστε. Αντί ο ΣΦΙΑ να λέει, καλή ιδέα, αλλα, ας δούμε 1, 2, 3 πράγματα, λέει ένα απόλυτο όχι που στην τελική κακό κάνει σε μας τους ίδιους. Αντί λοιπόν να προτείνει λύσεις για το αδιάβλητο, λέει εκ των προτέρων ότι το σύστημα θα είναι διαβλητό και θα βολεύει αυτούς με τα μέσα, αγνοόντας ότι και με το παρόν σύστημα αυτός με τα μέσα είναι βολεμένος και δεν θα αλλάξει τίποτα απόλυτως για αυτόν.

Η αξιολόγηση είναι εκ των ων ουκ ανευ. Είναι τεράστια υποκρισία το να λέμε όχι. Και εδώ, όλα τα προβλήματα πηγάζουν από το γεγονός ότι η ΠΟΣΔΕΠ δεν θέλει καν να το συζητήσει αλλά θεωρεί ότι οποιαδήποτε αξιολόγηση θα είναι μη αντικειμενική κτλ κτλ κτλ. Βέβαια, πρέπει να τονιστεί ότι η στάστη της Υπουργού δεν βοηθάει. Θέλει ντε και καλά να περάσει το νομοσχέδιο το καλοκαίρι. Το καλοκαίρι, το θερινό τμήμα της Βουλής έχει ΚΑΨΕΙ την Παιδεία. Ας το φέρει το φθινόπωρο και ας προσπαθήσει πιο πολύ για ουσιαστικό διάλογο. Και η ΠΟΣΔΕΠ να προσπαθήσει.

Τα ιδιωτικά πανεπιστήμια, είναι σχετικό πρόβλημα. Δεν με απασχολεί το φιλελεύθερο οικονομικό θέμα. Πραγματικά δεν με νοιάζει Νικόλα. Με απασχολεί όμως το πως θα γίνεται η διδασκαλία εκεί και τι επιστήμονες θα βγάζει. Πιστεύω ότι είναι πολύ πολύ πρώιμο να συζητάμε για τα ιδιωτικά πανεπιστήμια πριν να έχει δουλέψει το συτημα αξιολόγησης για μια 10ετία. Αν δεν κάνω λάθος, και στην Αγγλία χρειάστηκε μια 10ετία προκειμένου η αξιολόγηση να είναι απόλυτα αξιόπιστη. Αν ξεκινήσει τώρα το ιδιοωτικό, χωρίς αξιόπιστη αξιολόγηση θα δημιουργηθούν τριβές με το δημόσιο πανεπιστήμιο χωρίς λόγο. Δεν χρειάζονται βιασύνες. Είμαι ανοιχτός στην ιδέα, αλλά όχι όλα μαζί σε ένα τσουβάλι. Χρειάζονται αργά και σταθερά βήματα και όχι ένας νόμος που θα δοκιμάσει να αλλάξει τον ρουν της ιστορίας εν μια νυκτί. (τι γράφω ο πουστης)

Οι φοιτητές αντιδρούν στο ιδιωτικό και την αξιολόγηση ισοπεδωτικά μεν, αλλά με σωστούς φόβους δε. Ποιος θα αξιολογεί, ποιον, με τι κριτήρια. Όλα αυτά είναι προς το παρόν άγνωστα και η κυβέρνηση επιδιώκει να αιφνιδιάσει το καλοκαίρι. Οι φοιτητοπατέρες το βλέπουν και αλλιώς. Τώρα σου λέει, έχουμε τους φοιτητές στην τσέπη. Με το νέο σύστημα αλλάζουν οι συσχετισμοί στις πρυτανικές εκλογές, και με τα ιδιωτικά πανεπιστήμια χάνουμε την επιρροή μας και χάνουμε και το ατού της κατάληψης, αφού τα ιδιωτικά θα λειτουργούν κανονικά. Οι φοιτητοπατέρες πάντα το έβλεπαν μυωπικά και συμφεροντολογικά.

Ομοίως η καθηγητοπατέρες. Οι αγαπημένοι των φοιτητών αν προτιμάτε. Πάρ’τε για παράδειγμα τον Κρεατσά. Όταν είπε ο Αντσακλης στους φοιτητές της Γυναικολογίας ότι θα κάνουν μόνο μια βδομάδα διακοπές, αυτοί πήγαν στον πατερούλη Κρεατσά και αυτός πήρε τον Ατσανκλη και του τριξε τα δόντια. Γιατί? Γιατί ο πρύτανης (ή ότι είναι ο Κρεατσάς τέλος πάντων, τα μπερδεύω) να είναι ουσιαστικά υποχείριο των φοιτητοπατέρων επειδή έχουν ψήφους στις πρυτανικές εκλογές; Και με τι δημοκρατικές διαδικασίες επιλέγονται οι εκλέκτορες των πρυτανικών από τις παρατάξεις χωρίς καμία εκλογική διαδικασία και με την νομιμοποίηση ενός φοιτητικού σώματος με 50%+ αποχή.

Όπως είπε και ο Μάρκος υπάρχει και ο ημι-παράλογος φόβος της ιδιωτικοποίησης των κρατικών πανεπιστημίων. Αυτό θα μπορούσε να είναι καλό, αλλά δεν θα έπρεπε το κράτος να έχει κρατικά πανεπιστήμια; Δεν εντάσσεται στα ευρωπαικά κεκτημένα του κοινωνικού κράτους; Και αν το Λαϊκό θέλει να στείλει DNA για FMF θα το στείλει στο ιδιωτικό πανεπιστήμιο; Το κρατικό νοσοκομείο; Κάτι δεν πάει καλά. Από την μια δεν έχει εκδηλωθεί τέτοιο ενδιαφέρον, από την άλλη, στην λογική του Νικόλα και του άκρατου νεοφιλελευθερισμού (flame με αν ήταν λάθος όρος) είναι ένα ενδεχόμενο που δεν μπορεί να το αποκλείσει κάποιος.

Τα βιβλία που θίγει η Βασιλική είναι άλλο μεγάλο κεφάλαιο. Σίγουρα είναι τεράστια σπατάλη όλα αυτά τα βιβλία που παίρνουμε (κρίνω από την Ιατρική) και σίγουρα είναι τεράστιο κέρδος για τους εκδότες και βεβαίως βεβαίως για τους καθηγητές που τα έγραψαν. Από την άλλη, η κυβέρνηση έχει χειριστεί το θέμα πολύ λανθασμένα, άγαρμπα, αν θέλετε. Έπρεπε απλούστερα, όχι με νόμο, να πει στους καθηγητές της Παθολογίας πχ, διαλέξτε ΕΝΑ βιβλίο και δώστε το στους φοιτητές. Αυτή τη στιγμή έχω 5 ή 6 από τα οποία μόνο το ένα διάβασα για την σχολή και όταν χρειάζεται να δω κάτι για μένα και όχι για εξετάσεις, ανατρέχω σε αυτό που αγόρασα με τα δικά μου λεφτά (τον Harrisson, για όποιον ξέρει). Μεγάλη βλακεία και σπατάλη. Η πρόταση της Βασιλικής για να παίρνουμε δανεικά βιβλία δεν είναι καλή γιατί δεν ξέρω πολλούς που δεν κρατάνει σημειώσεις πάνω στο βιβλίο όταν διαβάζουν.

Η διαχείρηση των χρημάτων είναι γενικό πρόβλημα και κακά τα ψέματα υπάρχει μεγάλη διαφθορά στο δημόσιο πανεπιστήμιο. Συντεχνίες και συμφωνίες κάτω από το τραπέζι.

Τα προβλήματα είναι πολλά και αγαπητοί συγκάτοικοι (πλην Λεωνίδα) δεν νομίζω ότι μπορείτε να τα καταλάβετε αν δεν τα έχετε ζήσει. Φανταστείτε μόνο ότι ο Σύλλογος αποφοίτων ελληνικών ιατρικών σχολών ΔΕΝ ΜΙΛΑΕΙ ΚΑΝ με τον ΣΦΙΑ, γιατί ο πρώτος θέλει εξετάσεις για ειδικότητα και ο δεύτερος όχι.

12 Responses to “Περί πανεπιστημίων”


  1. 1 morpheous Jun 9th, 2006 at 11:15 am

    “Πραγματικά δεν με νοιάζει Νικόλα. Με απασχολεί όμως το πως θα γίνεται η διδασκαλία εκεί και τι επιστήμονες θα βγάζει”
    den ginete na bgazei xeiroterous apo oti ta TEI pistepse me…

    peri aksiologisis. Paidia oi kathigites einai klika…nomizete oti ta megala kefalia px den tha epirazodoun tis katastaseis? oi kathigites den paraponioude toso gia tin aksiologisi afth kath afth alla gia to adiavlito tis…pou gia na yparksei simfwnw me ton azrai oti prepei na perasoun kamia 10ara xronia…

    peri vivliwn. Sto diko mou tmhma exoume kamia 15ara vivlia pou ta pernoume gia pada kai ola ta ypoleipa ta danizomaste ana 6mhno kai ta epistrefoume sto telos. Yparxoun k poloi kathigites pou mas dinoun 2-3 epiloges na ta paroume apo ti vivliothiki. Mexri na kataferoume na paroume at least 15 vivlia eixame xasei ena 6mhno apo katalipseis…toulaxiston ta peirame. Parola ayta se polla mathimata enw ypirxe vivlio emeis eixae ylh apo online tutorials kai sites… trexa gireve…

    boroun na meiwsoun 30% tous eisakteous? na deite pws tha lithoun ta problimata kai pws tha exei perissoteri aksia to ptyxio sto telos…

    “Τα προβλήματα είναι πολλά και αγαπητοί συγκάτοικοι (πλην Λεωνίδα) δεν νομίζω ότι μπορείτε να τα καταλάβετε αν δεν τα έχετε ζήσει.”
    afto re gmt prospathw na pw kai egw alla fovame oti tha me poune empathi! esy ta les me tact omws :)

  2. 2 ./k Jun 9th, 2006 at 11:18 am

    Μάλιστα, ενδιαφέρον.

    Που λες, για την πρόταση της Βασιλικής, δεν της ήρθε έτσι τυχαία. Είναι ακριβώς αυτό που συμβαίνει στ’ Αμερικάνικα σχολία (γιατί στο πανεπιστήμιο πρέπει να τ’ αγοράσεις 100% από την τσέπη σου). Τα παίρνεις στην αρχή της χρονιάς, και πρέπει να τα επιστρέψεις σε λογική κατάσταση, με βάση πάντα τι πήρες. Αν είναι υπερβολικά χάλια, φαντάζομαι το αγοράζεις, αλλά δεν είμαι σίγουρος. Αν ο κόσμος ξέρει ότι πρέπει να το γυρίσει άθικτο, το φροντίζει λίγο παραπάνω. Το ίδιο και αν έσκασε $80 για το βιβλίο. Δεν είναι το ίδιο με το να το παίρνεις τζάμπα.

    Για τα υπόλοιπα σου, και το σχόλιο του lazopolis, πρέπει να κάνω δεύτερο post. Αύριο ίσως. Μετά τους αγώνες.

  3. 3 ./k Jun 9th, 2006 at 11:21 am

    ΥΓ Ρε Αζ, και λιγο προσοχή στα του ιστολογίου. Καμιά κατηγορία και κανά post slug δεν κάνουν κακό, ακούς; Έχεις και ένα από τα κλασσικά ορθογραφικά απροσεξίας σου, “ιδιοωτικό”.

  4. 4 morpheous Jun 9th, 2006 at 11:23 am

    Θέλω να προσθέσω κάτι. Αν τώρα ήμουν στη πλευρά του μαθητή λυκείου και αγωνιούσα να περάσω σε κάποιο ίδρυμα δύσκολα θα ενστερνιζόμουν την άποψη μείωσης των εισακτέων. Παρόλα αυτά πρέπει κάποια στιγμή να γίνει κάτι ριζικό ώστε να βελτιωθούν τα πράγματα… Μπορεί να μιλάω εκ του ασφαλούς βέβαια (αν και δεν νομίζω ότι το πτυχίο μου αυτό καθ αυτό έχει και καμία αξία) αλλά ναι η μειώσει των εισακτέων θα διορθώσει κάποια προβλήματα και θα θέσει τη συζήτηση σε άλλη βάση

  5. 5 lazopolis Jun 9th, 2006 at 11:56 am

    Συμφωνώ με πολλά από όσα λές, Αζράι.

    Κάποτε θα πρέπει να αποφασίσουμε αν αυτές οι συζητήσεις θα γίνονται στο επίπεδο του ιδανικού (πώς θα ήταν η κατάσταση ΑΝ τα ιδιωτικά λειτουργούσαν άψογα και ΑΝ τα κρατικά λειτουργούσαν άψογα - ατομικά δικαιώματα/κρατικός παρεμβατισμός και τα ρέστα), ή στο επίπεδο του πραγματικού (τί εικάζουμε οτι θα συμβεί αμέσως μετά την άρση της απαγόρευσης στην πραγματική Ελλάδα με του πραγματικούς Έλληνες επιχειρηματίες / δωρητές).

    Και, μιλώντας από την άλλη πλευρά του ποταμού, ως γιατρός ή καθηγητής Ιατρικής, θα προτιμούσες να δουλεύεις σε ιδιωτικό ή σε δημόσιο νοσοκομείο / πανεπιστήμιο; Πού είναι καλύτερες οι συνθήκες εργασίας (στον πραγματικό κόσμο);

  6. 6 Azrai Jun 9th, 2006 at 1:58 pm

    Κωστή, τα έγραψα στην κλινική και αρχικά πήγαινε για κόμεντ. Κατ μι σομ σλακ ρε!

    Αυτό για τα βιβλία, αν δεν απατώμαι ίσχυε και στα ελληνικά σχολεία κάποτε. Λόγω Αρσακείου (ιδιωτικό δημοσίου δικαίου, btw) δεν έχω πείρα.

    Λαζοπολις, το δίλημα ιδιωτικό νοσοκομείο - δημόσιο νοσοκομείο το έχω απαντήσει εδώ και αρκετά χρόνια και σου λέω ότι χαλαρά το δημόσιο είναι καλύτερο. Από καιρό θέλω να γράψω την ιστορία ενός ασθενούς που έχω τώρα στην κλινική και το τι τράβηξε σε ένα γνωστό ιδιωτικό νοσοκομείο, συνεργαζόμενο με το Harvard. Το πιάσατε το υπονοούμενο εε? Που θα’λεγε και ο Χερι-Χερι.

    Να σου απαντήσω για το δημόσιο ή ιδιωτικό πανεπιστήμιο, δεν μπορώ, καθώς δεν έχω δει πώς είναι το ιδιωτικό πανεπιστήμιο. Αν μοιάζει με το νοσοκομείο, τότε ΧΑΛΑΡΑ δημόσιο!

  7. 7 Μάρκος Jun 9th, 2006 at 2:39 pm

    “Τα προβλήματα είναι πολλά και αγαπητοί συγκάτοικοι (πλην Λεωνίδα) δεν νομίζω ότι μπορείτε να τα καταλάβετε αν δεν τα έχετε ζήσει.”

    Αζράϊ, Μορφ, νομίζω θα συμφωνήσετε μαζί μου όταν σας πω πόσο απλή είναι η λύση στο πρόβλημα μας. Rotations λέγετε και είναι το εξής. Όταν τελιώσει ο Τόνι την προθηπουργία του στην Αγγλία, θα τον φέρουμε Ελλάδα με όλο το πάρτι του και θα τον βάλουμε στην θέση της κυβέρνησης να κυβερνήσει. Τι κερδίζουμε έτσι ρωτάτε; Χα, μα φυσικά σε λίγα χρόνια θα την κάνουμε Αγγλία και την Ελλάδα και τότε θα μπορούμε να σας καταλαβαίνουμε και να μιλάμε. Τι λέτε, συνάδελφοι;

    Και αν το πάμε και παρα πέρα μπορούν να γίνουν νόμοι όλες οι κυβερνίσεις και πολιτικά κόμματα να κάνουν Rotations στα έθνη του κόσμου ώστε να δουν απ’ολα και μίπως ξεγύνουν corrupted. Τι λέτε;

  8. 8 Βασιλική Jun 9th, 2006 at 8:01 pm

    Omologoumenws den to eixa skeftei oti 8a eprepe na dwsoume peripou mia dekaetia sthn axiologhsh gia na doulepsei kanonika kai meta na koitaxoume peri idiwtikwn panepisthmiwn, sigoura einai mia kalh kai logikh sumvoulh.

    Alla Dhmhtrh auto pou les oti de sas katalavainoume, de sumfwnw! Suggnwmh gia ta logia mou, alla oloi eimaste en gnwsh oti h 3o va8mia ekpaideush einai koinws mpourdelo, sunepws polles apo tis ‘epirroes’ kai idees pou exoume apo ta panepisthmia tou exwterikou de 8a doulepsoun. Alla den axizei omws na prospa8hsoume merikes apo autes tis idees?

    Nai, sthn Ellada o ka8enas koitaei pws mporei na voleuetei. Nai, diaf8ora = tropos zwhs, ktl. alla ean ka8e allagh sthn ekpaideush prepei na thn arnoumaste epeidh kapoios 8a kanei th poustia tou, e tote na kleisoume ta panepisthmia apo twra. I may be a dreamer ( opws leei kai o Lenon), alla 8elw na pisteuw oti me orismenes allages 8a mporesei na ginei estw kai elaxista pio axiokratiko to susthma. De pisteuw oti 8a ginei Agglia oute se 1000 xronia, alla logw tou ka8e malaka pou 8a kanei th poustia tou oloi oi entimoi an8rwpoi 8a prepei na upostoun panepisthmia tou kolou?

    Kai gia to sxolio tou Lazopolis peri idiwtikwn kai dhmosiwn idrumatwn (eite nosokomeia, sxoleia, ktl) 8ewrw oti h erwthsh sou einai polu genikh… Sigoura uparxoun polla kala idiwtika kai dhmosia idrumata, opws uparxoun kai polla aisxra idiwtika kai dhmosia idrumata.

    Telos (de grafw suxna sxolia, alla opote grafw de mporw na stamathsw) se auto pou 8a eprepe na estiasei auth th stigmh h kuvernhsh einai h auxhsh tou posostou tou AEP pou dinetai sth paideia, na xthsoun oikodomhmata axiopreph kai oxi ereipia kai profanws na plhrwnoun tous ka8hghtes sthn wra tous wste na exoun kai autoi ligo parapanw sevasmo gia th douleia tous. Einai aisxro pws h kuvernhsh vasizetai h mono se ka8ara sumferonta merikwn ka8hghtwn h ston altrouismo elaxistwn pou prepei na exoun pa8os gia thn paideia kai ka8ontai sto axouri pou onomazoume 3a ekpaideush.

  9. 9 Νικόλας Jun 9th, 2006 at 9:25 pm

    ‘Δεν με απασχολεί το φιλελεύθερο οικονομικό θέμα. Πραγματικά δεν με νοιάζει Νικόλα.’

    Δεν έθιξα κάποιο φιλελεύθερο οικονομικό θέμα. Μίλησα για την ελευθερία ενός ανθρώπου, ή μιας ομάδας ανθρώπων, να δραστηριοποιηθεί στην τριτοβάθμια εκπαίδευση με τα ίδια δικαιώματα, υποχρεώσεις και αξιώσεις που έχει ένα δημόσιο ίδρυμα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Ζήτησα, εν ολίγοις, να αποδίδονται σε οποιονδήποτε ενδιαφέρεται να δραστηριοποιηθεί στην παιδεία εκείνα που δικαιωματικά του προσήκουν ως πολίτη και ως ελεύθερο ων.

    Το ‘φιλελεύθερο οικονομικό θέμα’ είναι άλλης τάξης (ποιος θα επωφεληθεί από την αναγνώριση ιδιωτικών ιδρυμάτων, πώς θα επηρεαστεί η αγορά εργασίας, πως θα επηρεαστεί το δημόσιο πανεπιστήμιο, κ.ο.κ.).

    Το ζήτημα που έθεσα είναι ηθικής τάξης, όχι οικονομικής.

  10. 10 Azrai Jun 9th, 2006 at 9:29 pm

    Κοίτα Βασιλική, όσο και αν νομίζεις ότι ξέρεις τα προβλήματα, αν δεν τα έχεις ζήσει από μέσα, σόρυ, αλλά τα ξέρεις μόνο επιφανειακά. Δεν έχει σχέση με το ποσο ενημερωμένη ή έξυπνη είσαι, απλά ορισμένα πράγματα, έχοντας τα βιώσει στην πράξη, πιστεύω ότι είναι δύσκολο να τα περιγράψεις σε κάποιον που τέλος πάντων τα βλέπει λίγο απ’έξω.

    Πέρα από αυτό, δεν διαφωνώ με όσα λες. Μου φαίνεται εντελώς ηλίθια η στάση των φοιτητών και της ΠΟΣΔΕΠ να αρνούνται το οτιδήποτε και μάλιστα όχι απλά αυτό αλλά να αρνούνται σε κάποιο βαθμό ακόμη και να το συζητήσουν. Η στασιμότητα, όπως εξήγησα, βολεύει τους βολεμένους, φοιτητό- και καθηγητό- πατέρες.

    Τώρα για το ΑΕΠ, προφανώς και χρειάζονται λεφτά. Δεν τίθεται θέμα. Το μόνο που με απογοητεύει λίγο είναι ότι ξέρω ότι ένα μεγάλο ποσό θα κατασπαληθεί σε διάφορες βλακείες ή στην ετήσια αναστήλωση του Πολυτεχνείου μετά την πορεία και την βλακεία μερικών ανεγκέφαλων που νομίζουν οτι η 17 Νοέμβρη έχει σχέση με τον βανδαλισμό της σχολής. Αλλά ναι, λεφτά χρειάζονται και φυσικά όχι μόνο για τα πανεπιστήμια, αλλά για όλες τις βαθμίδες.

  11. 11 Nikos Jun 12th, 2006 at 4:19 pm

    Eksairetiko post - den exo na prostheso polla se auto!
    I periptosi tis iatrikis einai xaraktiristiki - malista to simerino post tou morpheous mou prokalei polu gelio (lupamai den einai prosopiko sxolio!!).
    Poios antisteketai? I pleiopsifia? E oxi vevaia! Auta mporoun na ta lene mono osoi exoun afisei to panepistimio xronia. Ta 5-10 zoa einai pou se kathe sxoli sundeoun to East Timor me tin aksiologisi kai kleinoun ti kathe sxoli allote monoi tous, allote me ti sumparastasi allon “drastirion, politikon onton” foititon (exo kai ego uparksei tetoio) pou theloun na megalosoun tis diakopes tou Pasxa kai na tis sundesoun me tou Ag.Pneumatos i den exoun anoiksei vivlio gia tin eksetastiki kai mia paratasi pote den vlaptei kai allote me tin upostiriksi ton kathigiton pou an kai spania tous noiazei to xali tou tomea tous (giati alloste na tous noiaksei? mipos tha epireasei tin ekseliksi tous? oxi. tin xrimatodotisi tous? oxi. ta mesa tous? oxi) sunigoroun varvata me tous trampoukous gia na apofugoun tin “lelapa” tis aksiologisis - diladi to ek toun ouk aneu KATHE sustimatos paideias.
    Sta 6 xronia ton spoudon mou den akousa pote mia idea thetiki apo ti meria ton foititon - mono arnisi kai mizeria. Na min allaksei to programa spoudon na meinei to idio tou 1950 na min mpoun proapetoumena na pigainoume stous astheneis kai na min exoume idea more ti egine na min metaferthei i sxoli sto xaidari giati na exoume nea ktiria otan mporoume na exoume to sapaki tou laikou. OXI OXI OXI OXI. Skotadismos kai megala sumferonta pantou.

    Ena pragma mou emeine. Auto pou itan kapote proodeutiko simera einai to pio suntiritiko.
    Kai den exo kamia amfivolia sto mialo mou oti oi simerinoi aristeroi tis Elladas einia oi xristianoi akrodeksioi tou xtes. Mono autes oi dio omades upostirizoun me toso pathos tin emoni sto parelthon - oso ekseutelistika kako kai an auto einai gia to mellon.

    I Marietta me ola tis ta elatomata exei guts. Elpizo tis esto kai super koutsouremenes idees na tis perasoun - giati filoi mou - ta ptuxia mas einai idi patsavourakia. To diko mou stin Ameriki den epiane mia. Eutuxos pou eixa kalo viografiko kai tromera scor stis eksetaseis. Kai tote tha doume poioi einai autoi pou diamarturontai gia tin elaxisti vasi eisagogis pou egine to axanes 10 kai ta dithen idiotika panepistimia - pou mallon oi 9,9 stous deka den exoun idea ti einai.

    (btw1 Harvard, Columbia, Yale, etc etc einai auto pou oi kathisterimenoi apokaloun “idiotika”)
    (btw2 Dimosia nosokomia vs Idiotika. To Ygeia einai eksairetiko nosokomeio - ola ta alla einai saxlamareis. Ta kalutera kai ta xeirotera tis xoras einia dimosia. Auto einai megalo kalathi - min ta vazete ola mesa - as arxisoume pia na skeftomaste logika. O Euvagellismos einai enas - ta typou Sotiria polla)

  1. 1 Σπιτάκι » Blog Archive » ΑΕΙ, ιδιωτικά, καταλήψεις — μέρος πρώτο Pingback on Jun 22nd, 2006 at 6:33 am

Leave a Reply